fbpx

Кои са 3-те ключови умения за успех в дигиталния маркетинг и как да ги развием?

В следващата ни безплатна среща на 03.12 в “Развий се” ще ви срещнем с Александър Иванов. Той ще ни разкаже кои са 3-те ключови умения за успех в дигиталния маркетинг и как да ги развием?

Пътят на развието му в дигиталната сфера минава през образованието. Кои са уроците, които е научил по пътя си и какво друго полезно за нашето развитие има да ни каже Алекс, разберете като се включите в безплатното ни събитие на 03.12 в 19:00 ч. Александър Иванов е част от екипа на SoftUni от 2014 г. В това време е бил и образователен директор, а към момента води курс по дигитален маркетинг там. Той е преподавал информационни технологии като учител по програма “Заедно в Час”. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм+ проект базиран на метода “обучение чрез преживяване” с обучения в 5 държави. Стартира професионалния си път като вицепрезидент и лидер на локалния трейнинг екип на AIESEC в Свищов, където завършва финанси в Стопанската Академия. За избора му да продължи развитието си в родния град Велико Търново и още много вдъхновяващи истории научете лично от него като се запишете за това събитие тук.

Сподели статията:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Подобни статии

Развий се, за да успееш
Развий се

Защо е важно децата ни да са сред природата?

В съвременния свят, изпълнен с технологични устройства и цифрови развлечения, все по-често се забелязва, че децата прекарват значително по-малко време на открито. Това създава проблеми

Прочети повече »
Scroll to Top

Виктория Димитрова

Завършила с отличие на випуска Софийска професионална гимназия по туризъм като последните 2 години от средното си образование паралелно се обучава в Националната школа по мениджмънт и още на 17 г. получава полувисше образование в специалност „Фирмено управление“. Знанията, които получава я насочват към УНСС и специалността Стопанско управление, където управлението се превръща в нейна страст и вече повече от 15 г. се занимава с управление на екипи, търговия и водене на преговори. Преди 2 години завършва докторантурата си в областта на взаимоотношенията с клиенти и става доктор по управление и икономика. Водила е лекции пред младежи в различни нестопански организации, частни и държавни училища, както и в Университета за национално и световно стопанство. Работила е на високи позиции в големи български и международни компании като Метро Кеш и Кери, Кауфланд и др.

Майка е на две деца, милее за България и работи върху изграждането на среда, в която младите да успяват.